................................

Friday, March 14, 2008

kisah cintaku n familyku


"sayang boo "


miss u boo..lovely day with u my boo..padahal baru lpas gduh wkt ni,dia pandai amik ati..sgt terhibur.love u..love u...jgn slalu nakal..pesanan ikhlas hehehe


benarkah wajah kami serupa?orang kata jika serupa mempunyai jodoh yang kuat. bukan saya kata,orang lain yang kata just saya menyokong kenyataan tersebut ngehee harap mcm tu la. teringat family tercinta.

ABAH AND MAK


Adik2 ku tercinta



marini,marlia,mahmudah n sharifudin. sorang tiada dlm gmbar myb g sembahyang cuz adik lagi sorang ahli masjid

mahmudah n udin yg sgt nakal memenatkan


marini n marlia
adik aku ahli masjid(mahathir n udin)

kat atas tu mak n abah aku tersayang. lama dah xbalik rumah,sgt rindu akan mereka. cuti sem ni nak balik jumpa mereka.sayang mak,abah n adik2 aku!
ni la adik2 aku yg semangat bergambar especially yg kecik 2 org tu. ponat den nk layan aih kadang2 bikin lebam je tapi still sayang n rindu kat dorang cuz dah 2 bulan xblk rumah dah.sgt sepi tanpa mereka.(sebak)
-ur baby boo-

No comments: