................................

Tuesday, April 1, 2008

First Of All

"me"
"my baby"


First of all, I would like to tell you guys (reader) this blog is created by me and my sweet love. So this appearance would be OUR STORY, not only about me=)

Yang hensem to known as Boo..meaning to say seorang penyayang. Yang cute lagi sweet tu pulak known as Baby. Seorang yang manja, baik hati, lembut and so sweet=)

Its been about 4 years we've been together..Susah senang kami hidup bersama..banyak kenangan pahit manis kami lalui bersama. suka duka luka cuka semua ada. Even sometimes kami ada masalah, ada conflict each other, kami tetap bersama and always bahagia. bagi kami, bila cinta tu ikhlas, ape je masalah yang timbul, salah faham and etc. pasti dapat diselesaikan..

We all fall in love masa Form5. kami belajar di Sekolah Menengah Teknik Kuala Kangsar.Wkt 2 mentah2 lg tp myb ada chemistry menjadikan we all still bersama until now.

BOO Story:
Ha in this appearance, i'll story u guys, cm ne start knl baby kecayangan ni hehe=)
pada tarikh yg aku tak igt dh,tp thun igt lg,2004..ha ms tu form5 kat sek teknik.aku student vokasional, amik course penyejukan dan pnyamanan udara. meaning to say, air cond daa haha.kt asrama aku ni pengawas asrama..ms mula2 msuk blk asrama 2, smua pengawas asrama kne g camp.ha camp ni aku pun tak tau la kem motivasi ke??hehe tak igt ar hehe em tapi aku pegi la citenye..kami dibahagikan kpd group.nak dijadikan cerita mcm mane aku blh knl,ble,ha jeng jeng JENG!!haha ms kat camp tu la..ada 1 mlm di hari pertama kami(semua students and teachers) kt camp tu, dah pnt ngn mcm2 aktiviti, suma blk khemah rht2, aku duduk kat dpn unggun api ksejukan, lpk ngn member aku..unggun api aku 2 dkt ngn area khemah bdk2 aspuri(ladies) ha..dlm dok rht2 tu, aku ternampak seorang gadis jelita kluar dari khemahnya..dlm hati aku terdetik, aku tak pernah pun nmpak bdk ni.that was a first time i saw her..cantik sgt dia mlm tu..dlm kegelapan mlm, aku dpt lihat wajah tu yg diterangi unggun api.samar2 je,mmg cantik.yg menariknya, pnampilan dia.dia nmpk mtg,gaya dia..wjh yg emmmph..nmpk wow tak tau nk ckp mcm mane,tak tau nk luahkn mcm mane,tak tau mcm mane nk sebut betapa cntiknya dlm pandngn aku mlm tu.that was the first time i saw her.SO BEAUTIFULL!!ha full tau haha=)

Pastu,esknya aku tnya la sorg kwn lama aku ni,sape gerangnnye yg buat hati ni tertanye2 sape dia..kwn aku ni ckp,awek si ***..owh...then aku wat dono jela..tp dlm hati,cntiknye dia ni..4 5 kali aku ckp dlm hati,tak mungkin aku blh bercinta ngn dia..pada aku,aku dan dia jauh bezanya..dia nmpak matang,baik sgt.mmg pada pandngan aku btl2 perfect..mmg tak ada cacat celanya..itulah first time aku terpikat smpai mcm 2 skali..wow..mmg dlm hati ni,xmungkin,xmungkin,xmungkin..hehe=)

satu mlm ms kat camp 2,aku dipanggil oleh cikgu.kne pumping.aku igtkan ape pulak slh aku,skali di mintak aku berlakon mlm tu utk 1 drama haha......aku igtkn ape la slh aku tibe2 kwn aku dtg kat au bgtau cikgu pnggil,kne pumping pulak tu..haha rupa2nya suruh berlakon daaa haha ayoo encik guru sorang ni..emm aku kne berlakon jd org tgh di mane ada org asli afrika jtuh hati n nak kawin ngn awek cun amerika di mane haha xcun pun plakon permpuan tu!yg jadi emak pada perempuan tu yg cun Baby cyg aku la pelakon tu!so mlm tu l first nite and first time aku n dia berbual "dalam drama n dalam bahasa yg msing2 tak phm" cuz ktorng kn berlakon jd org afrika n amerika..hehe..emm mmg masa tu wow!mata dia,cntiknya..terpesona mata ini memandngnya.aku dok dkt ngn dia haha nmpk mcm dia tak selasa mlm time tu.ternyata btl ble baru2 ni dia ada bgtau mmg takselesa mlm tu,tgk aku lain mcm je orgnya haha dia tkut tgk aku haha ckit punya comel aku ni dia blh takut kat aku haha!so,tu lah dia the introduction.
-by boo-


No comments: