................................

Friday, June 5, 2009

kawen....kawen....

Actually sejak aku praktikal ni, aku jarang post blog even internet senang nak connect..dua hari aku cuti,mengong gak kepala otak aku ni..bosan gak tapi rest cukup.Erm..banyak menda aku nak story ni but bila kumpul and tangguh2 aku pon susah nak start cte blk..ok, 1st yg ada dlm kpala otak aku ni, aku nak cte tntg perkahwinan sepupu aku baru-baru ni.weekend hari tu dia nikah, yg paling penting ialah sesi aku memperkenalkan MR.BOO aku kat family besar aku wah...maju!Mak aku yang semangat nak suruh ajak MR.LUQMAN kita tu so aku apa susah bawak jela huhuhu bila dah sampai sane kenalkan jela kan..kan..even 5tahun dah couple tula 1st time aku mempersembahkan luqman kat family aku wakakakaka persembahan ke? Luqman pon kira sporting gak ar nak dtg yang paling penting ye kengkawan mak aku layan Luqman beria2 and Luqman dah balik pon bukan main nak bercerita lagi pasal dia..semangat btol! aku???aku relax je wat dek je.........budget cool...padahal dlm hati du..dap..dup..dap..yela risau aku pakcik makcik aku byk tanya susah gak..alamak lah kan..luqman anta aku gi umah makcik aku tu jumaat tgahari, nikah after solat jumaat..so, luqman pon join ar majlis nikah tu..bukan nikah ngan aku ye, tgk sepupu aku tu nikah..kebetulan ada dua pasangan nikah hari tu kat masjid yg sama so lambat ckit ar abes, waktu tu aku tgk muka luqman mcm nak mkn aku je sbb kelaparan.hehehe maaf ye MR.LUQMANKU......lepas nikah tu, makan2 jap and luqman balik..aku mcm biasa ar tdo umah makcik aku yela dah family aku penuh kat sane apa lagi borak ar..esoknya waktu majlis resepsi, luqman dtg gak..tetamu di undang okeh.pape hal meh kita tempek sedikit gambar buat tontonan umum wakakakkakakaka..


















BYBABYBOO

1 comment:

BABYBOO said...

haha ble la pulak turn kite baby??haha