................................

Tuesday, June 2, 2009

result dah kuar.........

MARI SENYUM LEBAR-LEBAR


wooooooo..woooo...Ops! result aku dah kuar babeh ahaks! i like cuz pointer aku makin meningkat Oye2! tapi xla aku nak kata result aku bagus sgt yang pasti meningkat..ada paham maksud meningkat? ok contoh...(siap contoh?tak tahan.....) dulu duit belanje aku RM5 pastu lama-lama meningkat jadi RM10 sila congak berapa peratus peningkatan itu? ha....pointer aku xde la meningkat tahap mcm tu tapi yang pasti aku puas hati dengan peningkatan ini..alhamdullilah....buat masa ni pointer aku dari 1st sem until now 4sem makin lama makin meningkat...so, aku syukur sgt hope sem depan makin naik..naik and naik..


TUKAR TOPIK- TUKAR TOPIK- TUKAR TOPIK....



ok meh tukar topik...actually aku now dalam misi nak tu
runkan berat badan tapi xbyk aku nak turunkan dalam 2-3KG pun dah ok..just aku nak bagi nampak ok ckit pon xpe, xnak ar kurus kering macam ikan kering..ohh yg tu i dun like okeh...aku xnak kurus sgt but nak sedang2 je...mak aku kata nak turunkan, turunkan je senyap2 tapi aku xleh ar senyap..rakan sebaya aku ni kalo aku xgtau aku nak diet, segala macam menda nak suruh aku telan..weh korang, aku nak diet ar..pahal bagi aku makan banyak sgt?sila pantau lalalalala

BYBABYBOO

No comments: