................................

Friday, February 10, 2012

Announcement New Logo : CICAHBISKUT PHOTOGRAPHY

Assalamualaikum dan salam sejahtera ^_^

Dengan rasa freshnya aku mempersembahkan logo baru cicahbiskut photography yang diilhamkan oleh aku sendiri dan di beri sokongan isteri tercinta ehehe!

Secara amnya, idea nama ni berikutan keinginan aku menampilkan gaya baru ala-ala santai, rilex gitteeww! tujuannya ialah aku nk mempersembahkan foto aku dalam cara yang cool, rilex, santai..aku akan tampilkan hasil-hasil yang membawa korg seketika ke dalam gambar yang terhasil, buat korang semua lupa sekejab masalah korang sambil enjoying all those pic/hasil kerja aku yg rilex..tp bukanlah aku buat keje hentam-kromo. still teliti and peka dgn gambar :)

Biskut dibuat untuk dimakan..tapi dengan kreativiti yg ada, kita cicah biskut tu supaya lebih sedap..ala-ala "putar, cicah, celup!" haha so maksud aku ialah : Pic yang dishoot bukan habis di situ, post processing atau editing akan dilakukan sehingga secukup rasa supaya gambar lebih enak ditatap sehingga ke anak cucu :D

This is my new Biz Card..coming soon!
I am The Shooter beb!!! ^_^
tatkala cuba menampilkan foto yang cool...tak salah nak rock&rool sekejab :p

Sekian sahaja perkenalan new logo cicahbiskut photography buat masa ini.
Semoga Allah mempermudahkan jalan/urusan aku..amin. ^_^

By : BOO


No comments: