................................

Tuesday, December 10, 2013

1001 KHASIAT VIVIX SHAKLEE

Assalamualaikum...


Dua minggu lepas balik kampung belikan Abah Herb lax dan B complex. Utk makluman korang, abah aku sakit sekarang ni. Dia ada sakit jantung. Saluran darah ke jantung dia tersumbat. Masya Allah selalu sgt pitam tangan berkerut2 (mcm nk jd strok) serius takut bila dengar mak cerita T_T (the point is dia xnak buat operation sebab umur abah dah nk masuk 63tahun doc said risiko sgt tggi utk dpt strok atau lumpuh after operation) *nangis

Cuba bagi abah mkn dua produk tu, alhamdulillah minggu lepas aku balik abah cakap "shaklee kamu bagi hari tu bagus la na...abah rasa selesa je perut ni. lawas kencing, buang air besar. Rasa selesa dan berpeluh". Alhamdulillah..mak pun cakap abah dh jarang pitam kalau tidak sehari sampai 8 kali! *nangis

Lepas ni nak bagi abah minum vivix pulak *tunggu dpt duit bonus dr shaklee minggu depan hehehehe okay, siapa nak tau mengenai vivix ni? kalau2 korang nk bg kat mak ayah atau sendri nk amalkan :)

Hari ni Mar nak share mengenai khasiat vivix shaklee ni utk semua. Seriusly ramai yg mengambil vivix ni akan merasakan perubahan yg drastik pada tubuh badan. Utk makluman semua, Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 


Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.








Tersenarai di atas adalah kebaikan, khasiat dan manfaat Vivix. Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. 
Penjelasannya; 

Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


10 KEBAIKAN VIVIX!
1) Menggalak penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
7) Membantu dlm proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan


Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :
• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
• Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh


Di Shaklee, satu produk yang berjaya mencetuskan revolusi terbaru iaitu anti penuaan selular VIVIX adalah jawapan untuk masalah-masalah di atas.

Di kala usia meningkat ini, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar.TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah sahaja kan?
Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.

testimoni?? (klik gambar utk lebih jelas)






kalau2 korang masih ada mak abah lagi boleh la bagi dorang minum vivix ni....cegah sebelum terkena.
Rawat sebelum terlewat.
JOM DAPATKAN VIVIX SHAKLEE !

Marina Muhammad
ID : 1076246
No tel : 0194501317

No comments: