................................

Saturday, July 5, 2008

boo dah jauh..far..n far...but dekat di hatiku..


ABG JANGAN CARELESS LAGI YE...
25hb lepas boo dapat keje kat kementerian pengajian tinggi,putrajaya...dia pergi tingalkan aku..tapi xpe,kami always contact2 n aku pun faham situasi dia baru nak mula hidup as org baru dlm dunia "kerjaya". Hope dia dapat bahagikan antara kerja dgn pelajaran cuz dia amik pjj kat uitm,kdah..mybe dia berulang kot.Just yg merisaukan aku makan minum dia kat umah sewa.Hope dia dapat jaga diri n sekaligus dapat sesuaikan diri dia kat sane.
Ari 2,wallet dia hilang..aku apa lg,gelabah ayam ar dok risau kat dia. Dia plak spoil mud habis mane xnye,ic..lesen..atm card..sume dlm 2..after try cari balik kat giant(cuz last tmpat dia pergi b4 sedar wallet dia ilang ialah giant berdekatan)suddenly,jumpa balik kat sane..rupanya dia tertinggal kat counter lpas bayar bil..boo aku ni memang sangat careless..tapi berlagak macam berhati2 walhal aku knl lah sape dia Muhammad Luqman B. Safian Suri..seorang yg berperwatakan tenang sampai diri tercuai pun tak sedar kadang2 tu..aku bukan ape,aku just sangat risau kan dia..hope sumenya ok dia kat sane..
-ur baby-

No comments: