................................

Saturday, July 26, 2008

suar baru saya








saya membeli seluar baru ini bersama rakan2 saya ni waktu cuti hujung minggu ari tu.Knp saya beli seluar itu??
  1. kerana saya tertarik dengan seluar itu.sangat kena dengan taste saya dan kawan2 saya menyokongnya.
  2. saje nak menghabiskan duit kerana nak jadikan fakta mak saya benar iaitu saya sangat boros dengan mengatakan tahi lalat di tapak tgn saya punca boros(kurafat)
  3. saya kekurangan seluar untuk ke kelas(walaupun seluar ada 1 almari penuh)
  4. mahu sesuaikan seluar ini dengan kasut baru saya yang baru itu hehehehe
  5. walaupun boo macam marah saya menghabiskan duit dengan membeli seluar ini,saya tetap berpuas hati(jangan komen ape2 ya sayang)
  6. kesimpulannya saya sangat boros dan degil bubye............
-ur baby-

No comments: