................................

Tuesday, July 22, 2008

Hari KerjaKu

Hum..bnyk keje smlm haha huh..pg tu aku tak de keje..tapi lagi sejam setengah nak balik,mak aih,punye la banyak haha tapi ape nak buat..rilex je la wat keje.hehe nama pun bekerja..kita bukan robot kan nak wat keje ikut time btul2,nak kne set time ape sume,ckup masa berhenti..kita manusia,ada keje tu,buat jela..tapi takde la macam mesin tak henti-henti haha emm..hum biarpun aku busy..aku tak lupa kat baby..rindu sgt kat dia..kdg2 rasa mcm mengabaikan dia tapi mane ada..aku tak bemaksud nak abaikan dia..aku just keje..keje n keje..ala time malam aku ada masa what..haha bkn la takde masa langsung kat baby..emm I MISS YOU BABY..

Tgk gmbar Boo kat sebelah ni,hensem tak huahuahua...ha time post ni time keje..kat ofis ni..kakitangan kerajaan memang macam ni..bnyk rilex haha emm first aku masuk keje kat sini dulu memang aku nampak,dorg bnyk RILEX..humm...

By: BOO Hensem=p

No comments: