................................

Wednesday, July 22, 2009

KEMBALI

setelah berabad menghilang,kini aku kembali hohoho. Aku pegi mana?jgn di tanya ke mana daku pergi wah...actually sepanjang dua bulan kebelakangan ni,aku busy mempraktikal kan diri kat TV9 nun..memang ada akses tapi xcukup tgn nak menulis. Nak pakai kaki kang pelik plak ngehehehe

bila lama tak update mmg sekepol story nak share tapi ada yg aku dah lupa pon..maklumla berabad dah xupdate huhuhu so,now aku kembali ke one love in two hearts....oye!

masuk sem ni, aku jadi student final year la..agak busy dengan komitmen terhadap berita kampus (BK) as final project aku.Now busy buat story(news) agak penat dari praktikal terus sambung buat berita kat kampus plak. Namun ku gagahi wah.....agak cannot go~

bila lama tak walk blog,rasa janggal plak nak merayau kat blog memember tapi aku harus mlawat gak kengkawan..ada yang dah nak tunang,ada yang dah kawen,ada yang dah pakai kete baru,ada yang dah nak dapat anak,ada yang buat bussiness....maju kengkawanku! chayoRk!!

aku?masih busy dengan khidupanku as wartawan.....xde life bila dah masuk alam kerja ni (tak kerja lagi tapi akudah merasa ketika praktikal dlu) jadi wartawan kat kampus ni pun dah banyak mengajar aku erti alam pekerjaan..macam-macam orang kita akan jumpa, so carefull.

waktu praktikal dulu banyak story aku nak share tapi aku kira maybe dah lapuk buat korang, so nantikan story terbaru dari aku.

sekian...

BABYBOO

1 comment:

Hasnah said...

Yeay!! yeay!! yeay!!
Welcome back dear!
update selalu yea.. boley asna terjah ari2 kecuali weekend hehe =)

All the best for the final sem!!
*tetiba rasa sedih.. sbb asna nk abis stdy lg 3 tahun you!~ huhu