................................

Thursday, July 30, 2009

SUNGAI KURUS

6hb Julai 2009, aku dicampak ke Slim River bertugas mengawal keseluruhan aset Hospital Slim River.aku ingatkan hospitalnya kecil je, sekali mak aih, seketul!haha besar giler..hospitanya banggunan baru..even kawasan terpencil, hospital ni dikatakan lebih baik dari hospital-hospital lain dalam perak..ketidakluasan kawasan hospital ni membuatkan aku lebih senang bekerja, cuz semua unit-unit & wad terletak dalam 1 banggunan ni.

Kehidupan kat sini memang tak macam kehidupan aku masa keje kat putrajaya dulu yang asyik keluar pegi sane sini, pergi memancing..kat sini, boleh dikatakan hari-hari aku bersukan hahaha lepas office hour, aku bersukan..sometime badminton, sometime volleyball..and setiap malam Khamis, main badminton ramai-ramai kat dewan area Selisih, Behrang..

Enjoy gak actually dok kawasan cerok ni..tak semestinya dok bandar je best..haha tapi tu la, yang buat best pun dok sini cuz slalu bersukan..lagi pun boleh jaga kesihatan..kalo tak bersukan, serius boring siot..nak g mane?ape pun takde haha..nak makan KFC pun, kena la pegi ke Tanjung Malim, take time about 30min dari sini..fuh!!

By: BOO

No comments: