................................

Wednesday, September 2, 2009

sentiasada

Baru2 ni aku ke USM Penang..Baby yg totally teramatlah tak sehatnya menjadi sihat ble aku kat sana haha hum..kesian baby..

Tujuan:
1. melawat
2. merawat
3. melindungi
4. mendating
5. mengeratkan sillaturahim
6. memeriahkan suasana berpuasa (meriah ke?)
7. menyemarakkan hubungan (bukan menyemak)
8. menemani
9. me...me...memikat baby
10. me..emm..melayan baby

Ha!cukup 10 sebab aku kena ke sana so,jgn nak bnyk tnye kenapa aku ke sane huahuahua!

Yang Menarik:
1. Kami berbuka bersama dalam suasana yang romantik
2. kami berjalan bersama di bazar Ramadhan
3. kami bersiar2
4. aku ajar baby bawak kete
5. kami beli Kuma2 Couple
6. kami jalan2 amik angin pantai
7. kami bergambar bersam
8. kami melukis bersama
9. kami bersahur sama2
10. Baby sediakan sahur utk aku!


Yang Menolak:
1. Henset aku rosak kejab...

Haha yang menolak 1 je ye haha oklah, ayuh nonton kegembiraan yang aku maksudkan=D




By: BOO

1 comment:

adzsya said...

hai boo....selamat berknalan.....