................................

Wednesday, September 2, 2009

terpengaruh dgn nafsu youjie

Terpengaruh dengan nafsu YOUJIE apabila aku tiba di blognya...tapi yg pelik nafsu dia BIG APPLE je tapi nafsu aku ok see.....hahahahaha Ops! terlebih sudah! i like..kn cik Selamah..?huhuhu di bulan puasa ni haruslah kuatkan iman tambahkan amalan tapi aku?adoi...ni kira kuat iman lah ni share story ngn uols kan..kalo tidak aku now kat restoran mkanan2 di bawah ni dan astargfirullahalazim marina oi.....pejam mata! ok buat keje jgn nak pk makanan plak tahu lah tak sahur tapi iman tu kuatkan...Erin..nape ko tempek pic big apple hah?kn aku dah terliur..hahahahahaha ko jawab ckit huhuhuhu






BABYBOO

2 comments:

"..HoNeY_B.." said...

ala...aku pon sme terpegaruh gak ngan pic big aple yg erin ltk tuh...kat mne ado menda ni neh...???
nak g beli...

Unknown said...

gurney kan ade...beli jeh