................................

Wednesday, December 8, 2010

T e s t i n g..(ulang suara) Testing2!

Yeah!aku sebagai jurufoto amatur punye amatur kini gumbira dapat seorang model yang cun untuk menghiasi perisian kad ingatan (memory card) aku hahaha!

Korang nak tau siape model tersebut?ha jeng3!!!!Baby aku leerrr...aku mmg dah lama sgt nk si dia jadi model n aku photographernye..bukan ape, sebab kalo model ni, senang..xpyh aku nk edit gmbar..natural beauty!haha ^_^

Pic ni, plg aku suka...Baby look so cute! ^_^
Just edit with Fish Eye..xguna lens fisheye pun haha
yang ni...ermmm hum..bersaja..senyumannya, buatkan ku tenang..
Focus!buat ape pun kena focus..even cincin haha ^_^

Baru je beli..seperti yang dikatakan my sweet heart, namanya dipanggil d ha tapi bukar Darling erk...d for Dodol..why dodol?sebab kala gelap mcm dodol haha

So, aku try shoot beberapa pic yang agak amatur la..sport..environment..and also potret..just blajar ckit..minat tu ada just knowledge je kurang..tapi!my model boleh ajar cuz ada la knowledge pasal DSLR ni ^_^


And baru2 ni, aku pergi ke seketul majlis perkahwinan kawan aku kat area Medan Gopeng, Ipoh..so saje testing shoot gambar..datang lewat..haha time potong kek aku xsempat nk shot cuz tgh makan kuang3!


Fendi & Fiza..bertemu di Hospital Slim River..mula-mula cari kerja, dapat kerja, cari jodoh pulak ye pendi ye?haha tahniah korang!


So itu je la pic yang boleh share..yang lain, ah aku share ngan Baby aku, merangkap model aku haha as Future Wife!Amin Ya Allah...Makbulkanlah..

By: BOO (soon, nk tukar kepada nama lain la..hehe)

No comments: