................................

Friday, August 12, 2011

CUCI+JIMAT+HAPPY = PUTIH


Hi kome oi.. ^_^
Belum terlambat rasanya aku nk ucapkan Selamat berpuasa..for those yg tak puasa pun, slmt berpuasa jugak hehehe :p
Bulan2 puasa ni, aku kat ofis, so+very+sgt+gile LAPAR siot..aircond punya pasal kot..bile dah lapar ni buat keje pun jd mls..tambah plak komputer ni lehembab gillllleeerrhhh!!! so, terbangkit la pulak mood aku nk menaip update blog aku ngn "tunang' kesayangan aku hehe :p
So, entry kali ni nak share kenangan aku ngan 'tunang' aku..a few weeks ago, aku menziarahi beliau kat shah alam dan telah mendapatinya keretanya kotornya!! (al-maklumlah perempuan) hahahahadoi..so, aku yg tak suka tgk kereta kotor ni, amik keputusan cucikan keretanya..bersamanya hehehe banyak songeh nk cuci sorang :p with some different..tak payah la nk bg india kedai cuci kete tu RM10 smata2 nak bersihkan kete..kan korg kan?kan?





Yeah!aku ajak dia cuci kete bersama..oleh kerana dia duduk flat, so susah and takde lagsung paip..so, aku+dia just guna air dua botol hahaha :p bwk sikit sabun and beberapa kain kotor..so tugas dibahagi..tunang aku lap dengan air sabun, aku plak lap dengan air bersih (aku yg tonyoh segalakotoran haha) and lap dengan kain kering..So caranya, dia lap part fender, aku tgu, dia move ke part pintu, baru aku lap fender+keringkan ngn kain kering ^_^

makanya berpeluh2 la aku di hari panas tersebut hahaha :p tapi best..sama2 puas hati..it was a very sweet moment actually..aku rasa, jarang org nk buat keje mcm kitorang ni hahahaha :p korang penah jmpa couple mcm ktorg tak?ngheeeeeeeee thnks to 'tunang' kesayangan cuz sporting sama2 tlg aku :p (lg pun, kete dia gak :p )





moral of the stry, korg tak pyh la nak bazir dut hantar kat kedai cuci selalu..kalo rajin, basuh la sendiri..and pada yg basuh sndiri plak, tak pyh la bazirkan air..guna 2 botol dah cukup hahahaha :p bukan ape, kalo basuh sendiri, kite akn makin sygkan kete kite tu..and si tunang pun mkin syg kat kite jugak tahu?haha ^_^

By : BOO

1 comment:

::FAIZ:: said...

cuci kete adalah antara keje yg aku suka...