................................

Sunday, August 7, 2011

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah...


Assalamualaikum..

Alhamdulillah berpeluang sekali lagi menjejakkan kaki ke bulan
Ramadhan Al Mubarak yg penuh barakah ini. Alhamdulillah panjatkan kesyukuran ke hadrat Allah SWT mengizinkan kita menunaikan ibadah berpuasa di samping melipat gandakan amalan-amalan lain seperti terawih, mengaji, senantiasa berzikir, hindari segala perbuatan keji, hina dan cerca..indahnya....

mensucikan diri dan menyerah kepadaNya seadanya...




sebak...banyak ms yg kita dh lalai kan selama ini...kalau bukan
korang, aku la...mengaji sgt jarang kalo bulan2 lain walhal ada je ms...asik online FB, now hambikkkk aku dh stop kan broadband.. so now lebih fokus kehiduypan diri sendri...lbh byk peluang beribadah...lebih tenang...ckup tidur....bangun sahur xpernah miss lagi buat masa ni..

Dan insyallah pd bulan mulia ni juga aku bertukar pekerjaan...akan
berhenti kerja dengan celcom, akan masuk keje baru pd 15hb-17hb ogos utk training .... alhamduliilah w/pun xtahu lg posting kat mne tp at least rezeki bertambah...hope kat Shah Alam juga sebab training kat Shah Alam.

Sgt bersyukur sebab dekat dgn umah sewa, kalo dpt posting trus situ lg bahagia sebab blh siap sedia cri umah sewa lpas kawen cuz nk beli perabot skit2...apa2 pun serah pd ALLAH...

Bersyukur sgt, moga Allah permudahlan segala urusan aku, melancarkan
segala amal ibadah kita semua...murahkan rezeki kita semua..

now, aku just fokus kpd ramadhan dan kehidupan..soal persiapan raya
aku x nak pk pape (hehehe) baju raya pun malas pk..sebab nk membolot segala pahala dulu. dah berjaya, baru akan meraikan tu pun last minit la kita mencari ye (xwajib pun) dulu kan yg wajib dlu..

just persiapan perkahwinan kami je byk dlm kepala otak aku..smpai persiapan raya aku malas pk hehehehe hope semua di permudahkan.. buat semua, kalian sering masuk dlm doa kudus ku..oh moga di makbulkan..amin insyallah :)

No comments: