................................

Monday, September 15, 2014

Handbag Oh Handbag!

Assalamualaikum... 

Okay korang xsilap baca pun, iols mmg bukan penjual handbag ye tajuk entry je mcm pemborong handbag tapi hakikatnya xde kena mengena dgn karier si penjual Shaklee ni ngeeeeee

Saje je nak share sesuatu dengan korang especially wanita di luar sana. Sepanjang aku hidup, mmg aku nampak wanita dan handbag xdapat dipisahkan. Yela, gaya mutu keunggulan katakauuuuu Mesti lah nak mencantik2 kan diri biar papa asal bergaya Sepanjang aku dewasa ni pun, dah berpuluh handbag aku pakai, silap hari bulan, umur baru 27tahun ( ceh baru konon budget muda) tapi handbag dah 3,4 puluh aku pernah pakai hehehe 

Persoalannya sekarang, apa yg selalu korang usung dalam handbag korang tu? Tahan patah bahu atau sebaliknya?Aku ni semakin besau handbag, semakin mcm2 benda aku angkut. Kadang2 yg xde berkepentingan pun aku seret jugak hehehehe *gelak sopan Haaaaa arini aku nak share dgn korang apa yg wajib ada dlm handbag aku yg cun tu *tgn ke bahu mata je ats

Okay barang yg wajib ada dlm my handbag. Bedak elianto (mmg fav compact powder ever), toner enfuselle from shaklee, nyx soft matte antwerp, myk cap kapak, kunci spare rumah n kereta,wallet dua (nampak tak suami kita beli handbag besar2 sebab nk tumpang wallet) hahaha, vitamin C chewable for me, my husband n my little princess wajib mkn hari2!! jam tgn, sikat serta sepit alma.

Ni sebab nak tangkap gambor, kalau korg buat "spotcheck" mengejut, mau korang sakit jantung tgk handbag aku..mcm2 mak nenek ada hahahahaha! resit tesco, resit atm mau ada sebeban Nampak x kat situ aku dan shaklee berkawan baik? Sampai dlm handbag ada vitamin dan skincare 

Oh Penting !Penting! Demi memastikan diri ini sentiasa sihat dan tampil yakin *jegil mata* Kalau ESP tu muat handbag, mau aku angkut jgk kot nasib baik xmuat. hehehe 

Now korang boleh share plak dalam handbag korang ada apa? Mana tau boleh buat mini zoo ke dlm handbag hehehe Lumrah wanita, beli handbag mahal2, comey2, pastu ternak mcm2 dlm tu. Macam aku la, kdg2 pampers anak, tisu basah, baju anak, kdg tu baju bapak anak pun tumpang, bukan lg senget bahu, mau patah gamaknya hehehehe 


ok tata:-) 

#sayasipenjuakShaklee
Marina
0194501317

No comments: