................................

Friday, January 16, 2009

imej baru yang agak matang





Wah..wah..tiba-tiba sahaja saya memang teruja nak try pakai selendang.Amat memelikkan diri saya hahaha dulu tengok orang pakai selendang, rasa macam orang tua but now!!!oh my Goodness!!!!!!hahaha tapi apa salahnya saya cuba memperagakan dan menyokong industi fesyen tanah air cewah ala muslimah la kononya. Nampak sikit macam tahun baru bila nampak perubahan baru hehehehehe bila saya pakai,saya rasa agak yakin dan berkarisma wah hahahaha
memang dah lama nak cuba tapi macam takde galakkan..tapi kali ni redah je!!!!!!!!!
Terima kasih juga kepada kawan-kawan yang bagi galakkan. dan tak lupa kepada Boo yang memuji(sesungguh yang puji2an hanya untuk yang Maha Esa) dan kepada para penaja, thank u so much...
segala usaha anda semua amat saya hargai hehehehehehe

-babyboo-


No comments: