................................

Sunday, January 18, 2009

Palestin Islam Sejati




Kekejaman Zionis terhadap rakyat Palestin sebenarnya telah bermula sejak sebelum 27 Disember 2008. jika anda peka dgn current issue tentang kekejaman yang umat Islam hadapi, anda akn buka mata betul2..

Sedarlah wahai umat Islam..Yahudi sekarang sedang cuba menakluki Bumi suci Islam..sape kata bumi suci???dalam Al-Quran.Di bumi itulah lahirnya lebih kurang 80 orang para nabi, dan di situ jgk la lbh kurang 50 makam para nabi. di situlah terletaknya masjid Al-Aqsa yg merupakan kiblat pertama umat Islam selepas Rasulullah S.A.W. mendapat perintah Allah S.W.T. utk kita semua menunaikan solat setelah Baginda diangkatkan ke langit..Di situlah tmptnya Rasulullah mengikat Burraq sebelum Baginda diangkat ke langit..

Yahudi telah merancang sejak sekian lama utk menakliki bumi suci ini..Palestin adalah negara yang paling strategik, yg mnghubungkan Asia, Barat dan Timur..

kita lihat sekarang, Gaza yang sebesar Teluk Intan di Perak, diserang bertalu-talu, pembunuhan dilakukan seperti membunuh binatang..kerana pada mereka, selain dari Yahudi,mereka yang lain adalah binatang.Mereka nak hapuskan Masjid Al-Aqsa untuk mendirikan tempat ibadat mereka sendiri..27 Disember bersamaan tahun baru Islam..mereka menyerang..mereka menghina umat Islam.

Tetapi, Palestin tidak gentar menentang demi mempertahankan bumi mereka..kita lihat bagaimana mereka diserang dan bagaimana mereka membalas serangan..itulah dia, Islam sejati.

Bangkitlah..bangunlah umat Islam..bantulah rakyat Palestin walau dengan hnya sekadar berdoa, boikot mereka..itu sudah memadai..Agar Islam, takkan hilang di dunia.

By : BOO

No comments: