................................

Thursday, March 11, 2010

Muka Head~ BK in memory ^_^


walah!


salam uols..

lama xupdate sebab MALAS~ hambik ko! jwpan terusssssss jujur plak tu :P

betul what..aku ada je masa tp malas nk hapdet asik FB..FB..Fb sajo tambah2 makin ramai kwn baru aku jumpa.. apa yg dapat aku kata kan "hip2 Hoorey2!!!!" ENJOy..yeah! really...saat manis kita bakal menjadi memory terindah kn uols...BUDAK-BUDAK J yg SENGAL+SENGET :P

weekend lepas, aku ngan trip coursemate aku yakni budak-budak Journalism berHOLIDAy ke teluk bahang! ---> muka head (tempat penginapan USM) ...hasilnya = memberansangkan jiwa! sangat indah ^_^

kami seramai tolak campur bahagi darab..area 20 org lebih menghabiskan masa bersama ke sana...mmg happening! kami ke mne???? monkey beach ^_^...kami ke muka head :P...ok-ok pendek kata kami GILO GAMBOR <--xde kena mengena tol ngan penerangan awal! haishhhhh

kang ckp pj
g2 tarak guna kalo xde bukti kn?kn?nak bukti??yuk layan smpai JELES bwahahahahahaha


salah sebuah kolam air panas Korea :) ok-ok TIPU ajo...


WazzzzzzzzzzzZ

me with Datin Iena :P

Nak buat hearts shape xjadik terjadi aksi beruk garu kepala plak :P uwaaaaaaa
salah jurufoto okeh! :P

Me with Puan Seri Jungkit +_+

Say "Cheessssssseeeeee"!

Budak-budak J intake 07-10

tepung Gomak!

Me with Datin Ananda dan Datin Hanis *_*
busy jadi Datin2 nih

Datin Paduka seri Marina (ok-ok berangan jeh tgu luqman jadik datuk Seri dulu :P)

Iza, me dan Husna...

Tapak tgn merah tndanyer DARA uols :P

Hepi!!!!!!!!!!!!!


Pemberita berkepala 3! kuiz ketika di sana..MENANG Okies!

At Monkey Beach lololo~

Ratu planet Pluto kowt ahaaaa

terjumpa ikan duyung! nama mcm nama aku!

Persimpangan delima di tgh hutan o_O

i like this pixca!

Pejal, me, sir ming and abg man ^_^

Jemur2 ala-ala minah salleh gituh~

possing MANGGA :P




Sekian,,,,,,

yang benar!

Baby

1 comment:

kinsyakrn said...

akak pon suka pakai shawl tp asyik rosak kena tarik ngan anak. ada berapa style marina buat? boleh ajar? cari2 jawapan. nak tau kenapa anak perlu ditiarapkan? baca kat blog saya ye...