................................

Monday, January 10, 2011

Adik aku ke asrama penuh

Salam,

5 Januari lepas sempat aku hantar adik aku yg dapat 5A tu ke Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Gopeng..(SBPI). Hari nak hantar tu Okay je..Bukan setakat Ok malah sgt cool...tapi jeng3 keesokannya..........dekat 10 call mak abah aku nak balik..nangis2 kata nampak hantu sampai demam2...aduh..aku gak la driver xbergaji ke hulu hilir kena g amik dia..

doc bg cuti dua hari..hantar Rabu, Jumaat gi amik balik panas bebenor bdn beliau..btl ntah idak nampak hantu merangkak atas locker tu or gelembong mak yeh je hahahaha


Mak aku la org plg sibuk ke sana sni menyelamatkan keadaan gi jumpa ustaz gi hospital gi sne sni...sape driver??akak jgkkkkkkkkkkkkkkkkk

so, pagi td kami antar semula ke asrama selepas habis cuti doc bg..ha! alhamdulillah xla meragam sgt..jenuh la weh kalo meragammmmmmmmm

mari kita tgk bpe hari dia akan call semula...pagi td pun nangis gak nak mak abah anta 'udah tak nak sekolah situ..udah rindu................uwaaaaaaaaaaa" melalak2 dia...

jenuh psiko akhirnya dia bersuara "ok2 udah nk sek situ setahun je"

***hampeh ;p

kalo blh aku nk dia kat situ sampai SPM....moga semua Ok je...Bukan senang nak dapat sekolah tu semua 5A je terpillih...harap dia dh ok sesuaikan diri..maklum la uols baru form one wakakaka al-kisah ;p

Ni la Mahmudah a.k.a udah

Mak Abah selaku org kuat ;p


Harap xmeragam dah...


ni la sekolahnya..maklum la kamera cap lembu merah ;p wakakaka

baby

No comments: