................................

Sunday, January 9, 2011

Idola Kecil

Few weeks ago, aku ke Shah Alam jenguk2 my Baby kat sana..Pada masa yang sama dia ajak aku teman dia pegi assignment kat Shah Alam Plaza Central live Idola Kecil Final

Ni 1st time la bagi aku pegi tengok live Idola Kecil..so agak excited nak temankan si dia hehe overall ok la..agak happening la suasana kat sana malam tu..aku menyelinap masuk hall sambil lagak macam photographer hahaha ape2 jelah :-p
"aku tak hitam..camera tu yang salah setting ISO haha"
Ni kawan Baby, Farhana nama diberi..juga dari kumpulan karangkraf..beliau turut serta malam tu.
"When you smile, the whole world stop and stare for a while..cuz you are amazing just the way you are" - Burno Mars -
Gelagat Hadi yang bulat buat aku tergelak2 dari jauh haha so enjoy la malam tu..thanks Baby ajak teman malam tu..very appreciated it ^_^

By: BOO

No comments: