................................

Sunday, January 9, 2011

Dah tak jadi wartawan MH dah...

Salam,

Dengan rasminya....ingin mengumumkan aku adalah bukan wartawan majalah Media Hiburan sudah....ye dulu betul..hampir 7bulan di sana, aku dapat offer keje lain di TM.net :) alhamdulillah......so, aku dah resign..last bulan 12 je...bulan Januari 2011 bermulalah episod aku dengan TM :)
Perasaan? erm.........sdih juga nk tgl kan rakan2 yg sgt best2 baik2 tapi demi kehidupan lebih selesa (gaji lbh up) aku harus meninggalkan akademi itu cewah...hahahahaha sedih..best banyak perkara aku belajar di sana..pengalaman mengajar erti kehidupan :0 wink2! peace! xoxo
Rindu tinggalkan team MH...bye2 Cik Meen Tahrin..kak yat..sudyr..kak ziera..kak yus..alin..ila..ima..rafiqullah....

Majulah MH utk industri even gosip2 huhu




SELAMAT JALAN ROMEO ;p

baby

No comments: