................................

Wednesday, July 27, 2011

TEASER HADIAH HARIJADI MAK

Salam,

jap! jap! jap! teaser lah sgt..ni bukan teaser dah, ni namanya mendedahkan terus hehehe memandangkan mak aku comfirm2 xbaca blog ni, so saje nk tempek cni..sebelum tu, maaf la ye, gambar dari handset cap ayam memang mcm ni...

6 Ogos ni besday my beloved mom, so aku dengan adik aku MARINI pun pakat nak bagi hadiah handbag...last aku bg handbag kat mak aku pun wkt masih belajar kat USM, waktu tu beli cikai2 je now dh bergaji ni up skit la...means ada brand..

tu pun combine duit ngn adik aku..akak xmampu nk beli ratus-ratusan seorang diri uols..kang, akak xmkn sebulan plak...kena la budget2 gak kan mne nk bayar itu ini lg so combine duit beli yg elok skit..

ok ciri2 handbag keselesaan mak aku, kami dh tahu. semestinya HITAM agar lbh bergaya, tali kena bulat! utama tu...pastu lain2 tu aku taste sendri2 je mengikut pengalaman..

pegi RUCINI td tgk harga mcm mampu je, nk beli SEMBONIA mcm design org muda sgt..mcm xseswai ngn mak aku umur 55 tahun tu haa..nk beli CARLO RINO eh mne leh sama ngn beg hantaran i kena lain kena lain hehehe so zassssssssss gi RUCINI tgk price, mcm mampu, belek2 ok
yg ni!

its not about the mone
y..money..money..we dont need ur money..forget about the price tag - kata Jessie J x gitu?

so TARA!

ok korg jgn gelak sebab DSLR kat incik Tunang, so aku ada kamera hp cap aym je..




so nanti update hadiah besday my dad plak! beli siap2 senang, gaji bulan depan leh buat hal lain...hehehehe

apabila mak dan abah menyambut kelahiran bulan ogos,anak adalah kena pokai sekejap di bulan Julai ;p

No comments: