................................

Sunday, March 25, 2012

Jangan luka kan hati beliau

salam,

mood sedih...walaupun aku tgh bahagia, tgh happy, bila kawan baik di sakiti, automatik mood berubah.....

cubit peha kiri, peha kanan terasa..

kami sgt karib. susah senang kongsi bersama....bila dia di sakiti, di tipu, di tindas, di buli, seakan2 di hina, aku kecewa...sedih..sebak...

rasa useless jadi kawan baik kalo x dpt tolong..tp apa aku mampu tlg selain nasihat dan doa dr kejauhan...

:'(

aku benci insan2 yg pernah menyakiti dan menyecewakan beliau..sedangkan dia sgt baik dan jujur. apa dosa beliau?

andai itu yg terbaik, alhamdulillah di beri petunjuk awal..

kesian dia.................................. harap dia kuat utk tempuh semua ujian dariNya yg MAHA ESA..Allah uji beliau kerna beliau mampu menempuhnya...insyallah..


okayyyy dah2 jgn nangis dah...nti ko dtg umah aku, aku belanja ko mkn capati sedap k? itu je aku mampu, maklum la surirumah hehehehe

ok babai..

No comments: