................................

Tuesday, March 20, 2012

jom makan buah! susahnya nak cari buah ciku....


salam, okay tak hari ni? entry ni semua kuning2 weeeeeeeeeeeeee :) nk share cerita mengenai buah2an yg aku gemar makan lately... semua kuning!


BANANA! yeayyyyyyyyyyyyy sedap! incik suami selalu gak beli kan...tapi kalau demam xboleh makan pisang ye...kalau mkn pisang rasa selesa je perut. now tgh mencari pisang utk buat cekodok huhuhuhu



tara! dan juga mangga manis! ala2 masam manis pun sedap jugak! nyummy! now hari2 aku makan mangga manis ni. Incik husband beli 3 kilo tapi dh nak habis huhuhu makan ramai2 ngn adik2 aku sekali. diorang lagi over mcm diorang plak pregnant huhuhu

lazat............................!





kalau yg jenis mcm ni plak, aku suka cicah dengan kuah rojak. marvelous! enak bangat......rasa sejuk je lalu tekak aku ni ha...... tp xboleh mkn lebih2 kang menghakis plak perut aku ni huhuhu selalunya incik suami yg akan kupas buah mangga utk aku pastu sapu kuah rojak ni hehehe

haaaaaaaaaa ada satu lagi buah yg aku tgh tunggu..tadaaaaaaa! buah ciku manis.nyum2 susah btl nak cari. jenuh nak mencari akhirnya jumpa 3 biji je...jadi lah..tu pun kena peram sampai masak...masih menanti ia nya masak hehehehe


Ni bukan mengidam.ini adalah teringin..ada beza kan? hehehehehe

No comments: