................................

Thursday, August 28, 2008

esok aku ke kampung member























sempena cuti merdeka ni aku tak blk umah just nak gi lepak umah member je(umah fiza).. saje jer nak gi umah dia menimba pengalaman hahahaha lagipon isnin pon cuti. so lama jugak la kat kg member nti. aku gi bertiga dgn member lain. saje je nak mrase sahur kat sane. mesti best kat kg org kn?kn?kn?mcm debor pon ada gak cuz tak biasa lagi tdo umah org...eemmm......

fiza kata nak bwk kami gi air terjun huahuahuahuahua mmg dingin..tak pnah lagi gi umah dia.. aku n iza lagi yg gi..rumate pza pon gi gak mybe..tapi pza mcm nak knekan ktorg je. dia kata kat umah dia kne pkai kain batik..bangun pagi2 tetamu kne buat cekodok.Tetamu kne masak takleh dok diam je(btl ke erk?) aku rasa mcm nak gelak pon ada sebab terang2 mcm dia nak kenakan aku n iza..yela,agak2 ar mak dia nak biarkan kami masak tapi aku nak tlg gak skit2....



-ur baby-

No comments: