................................

Wednesday, August 6, 2008

Hari ni...Tak macam semalam...

Hari ini aku tak rasa macam semalam..
Hari ini aku tak fikir macam semalam..

Hidup kita ni hari-hari akan berubah..dari baik ke buruk,dari buruk ke baik..dari sihat ke tak sihat,dari tak sihat ke sihat,dari tak bahagia jadi bahagia, dan dari bahagia jadi tak bahagia..dari berguna..lama-lama, jadi USELESS...

Hari semalam, aku rasa aku ni useless sangat..aku rasa sedih sangat..aku jadi murung semalaman..aku dah buat salah kat Baby..tapi niat aku baik..ceritanya macam ni..aku tolong baby edit GROUP ASSIGNMENT dia..group dia kena create blog mengenai teknologi maklumat demokrasi...aku niat nak tolong sikit-sikit je tapi aku rasa aku overacting..aku comment lebih-lebih kat blog tu..and bila lecturer diorang tgk, lecturer diorang marah cuz dapat comment yang tak berapa nak sedap and comment tu dari READER iaitu aku..aku lah reader tu..disebabkan aku, baby marah aku...kawan-kawan dia marah kat dia..ada yang naik suara..and aku rasa mesti ada yang cakap-cakap kat belakang..aku tak berniat nak buat group diorang dapat markah rendah or what...aku pun, tak terfikir yang lecturer diorang akan baca comment tu...sebab ape aku tak terfikir??bila aku fikir kenapa..aku dapat jawapan sendiri..iaitu aku rasa diri aku ini,makin hari,makin useless..

Kalau diikutkan hati baby, maybe dia takkan maafkan aku...tapi tu la....kekuatan kasih sayang mengatasi segalanya..dia sayangkan aku even aku macam ni..thanks BABY..Boo mintak maaf banyak-banyak kat Baby and kawan-kawan Baby..

Dan hari ni..lagi sekali...baby mintak tolong tapi aku tak faham apa sebenarnya yang dia nak...aku tak tau...dia marah aku lagi..hari-hari aku kena marah sejak kebelakangan ni...pas marah, baik-baik bnalik..macam tu la hari-hari sejak kebelakangan ni...AKU USELESS...so sad to be taht somtimes..

By: BOO

No comments: