................................

Thursday, August 28, 2008

salam merdeka ke 51,salam ramadhan







pejam celik negara kita dah 51 thun merdeka..wah..aku berada di negara bertuah bebas aman damai makmur and segalanya lah....aku bangga jadi warga malaysia..marilah kita sama2 mengibarkan jalur gemilang..megah lah atas nama Malaysia...lebih bertuah lagi tahun ni kita special...bulan merdeka menjelang dekat dengan bulan mulia iaitu Ramadhan Al-mubarak..wah..di bulan ramadhan la kita nak perbanyakkan amal ibadat kita agar di beri lipat ganda ganjaran olehNya.Harap ramadhan tahun ni memberi sejuta makna bagi aku,keluargaku,boo and sahabat handalku(handal ke kamu wahai sahabat2ku?)




sempena bulan mulia ni aku doa agar segalanya baik2 sahaja...berubah dari baik jadi lebih baik lagi..perbanyakkan amal ibadat...agar di rahmatiNya..bulan puasa selalu berbuka mesti ada air soya..sedapnyer....sgt suka...berbuka dgn mak abah and adik2 tapi ramadhan kali ni nak dkt raya baru aku balik umah...jimat duit...dah kering asik nak blk umah jer....tapi sempat berbuka dgn mak abah punyer cuz aku cuti seminggu before raya uhuhuhu......hope dapat berbuka puasa dgn boo even sehari..






-baby-

No comments: