................................

Thursday, August 28, 2008

jiwa kacau


stress!!!


stresss!!!


stressss!!!!!!!!!!


aku mmg sgt tensen hari ni. sejak 2 menjak ni mmg sgt busy tapi tak setensen hari ni. aku stress sgt dgn asgment grup aku. we all ada buat blog untuk projek tapi kami dah bahagi2 tugas dah so aku selaku blogger kena ar decorate n buat pape yg patut so that blog kami menarik. selama ini aku dah try buat. dah ok dah,sume pon puas ati tapi mlm tadi shit!!everythg change..ngeri... keje aku ada org ubah..
Mmg panas hati tahap cipanzi(knp aku pilih cipanzi-sbb lecturer psiko aku kata cipanzi binatang bijak) so aku mmg tgh sgt marah ni tekan keyboard pon ganas2 mmg panas hati jiwa kacau siot!!!memandai je dia ubah dah ar aku buat yang lama tu pon menebal muka mintak kak dayana(ex-rumate) aku tlg ajarkan.mmg sgt xpuas hati rasa nak terajang je sume org. aku mmg dah naik hangin sgt dah ni. ntah2 lecterer aku dah tgk. alamak!mati ar aku..xlawa blog skang!!!!!~!warghhhhhhh!!!!!!!!aku baru nak jinak2 dlm blog ni tak bape nak bijak lagi nak decorate. mcm mane ni...
-ur baby-

No comments: