................................

Friday, October 24, 2008

beban dah habis


hari ni hati saya sangat lapang sebab segala beban asgmnt saya sudah tamat tapi EXAM maa...maybe sepanjang minggu study week ni otak saya akan biul seketika kerana nak skor paper lecturer2 saya yang sangat baik hati tu sume. Mereka sume memang best sangat. Tapi paling sedih lecturer favourite saya nak move kat UPSI lor.. Dia kata jangan sedih tapi mmg ar dia kata macam tu cuz dia dapat jadi profesor kat sane.. Dr.Zin, kami sayang Dr... JASAMU DI KENANG kerana bagi banyak galakkan kat kami and paling menyayat hati waktu saya hantar asgmnt group kat bilik dia, dia open story about masa lampau dia. Tak sangka betapa kental nya dia harungi khidupan ni before dapat bangun and berjaya sampai macam ni. I'm so pround with u...bangga dapat jadi anak didik dia even seketika..

P/s: mengidam nak makan stembot ar...sape nak blanje angkat tgn..

No comments: