................................

Monday, October 20, 2008

bersuka ria

* alamak tak muat
muka srunuk dpt adiah beg sponsor


aritu aku gi kuar ngan member2..saje jew bosan dok bilik. lagipun pasti dah nak start exam dah. mmg agak haruk pikuk la nak study cover pointer. sewel dibuatnyer..tapi haritu mmg enjoy. tgh jln2 kat quensbay mall, aku kne tarik dgn miss ni..

aku : yes..
miss:hello..boleh awk isi borang survey?

aku:emm..(ei leceh ar) for what?
miss: untuk kami punyer survey..

aku:(*kebingungan..dia phm x aku tny ni,kwn aku 2org lagi dah blah)
iza..fiza..meh jap...
iza:(*blur...) nape marina?
aku: ni ha..isi nak?
miss: disamping itu kami ada anjurkan game.Anda boleh
daftar.Hadiah disediakan..
aku:(*hadiah?suka!suka!)ok..


aku and kwn2 pun isi ar borang tu and siap sedia untuk game. lagipun mmg tema kuar aritu *bersuka ria*


aku: ok nah miss..
miss: tq..u all boleh tunggu turn..


bila turn sampai, aku and memember pun apa lagi belasah ar konon2 teror dgn motif *bersuka ria*


asistant 1 : miss marina, u got highest mark. can u stay here for terima hadiah
iza : marina, ko mng ke? hahahahha
aku : lawak ar kn...
*gelak mengekek2..

lepas tu aku pun dapat ar hadiah. yang paling tak tahan* agak bangga walaupun dapat beg tajaan je tapi nama aku di agung2 kn mcm ar aku mmg juara tinju dunia heheheheh


No comments: