................................

Wednesday, October 29, 2008

latest faces!

hi..lame tak amik gmbar muka sendiri haha sejak hp kesayangn rosak..emm ni hp pinjam kat adik hehe sementara nk beli hp impian kan haha well ni masa aku kat ofis..time ni bru lps mkn kot..tak igt ar..tangkap siang tadi hehe emm..kepada Baby, tgk ni, hensem tak??heheh=)


actually, bile dah keje ni, baru aku tau, bukan senang nak cari duit beb..hum keje kat sini tak sebest yang disangka..ketidakadilan always mendampingi...kecelaruan always berdekatan...kepenatan pulak always menemani..hahaha hum..even aku actually time keje just smpai kul 2.30pm, aku slalu gak blk lewat..selalunya sebab keje ar n kdg2 saje nak melepak kat ofis..well tak tau nak tulis ape dah untuk sesi malam ni..nanti la, ade topik best, aku conteng2 ar kat blog ni..ha baby nak datang 22hb hehe myb itu akn jadi topik menarik untuk aku ceritakan nanti..tak sabar nak jumpa..lama tak jumpa...rindu sangat rasanya..

By: BOO

No comments: