................................

Wednesday, October 8, 2008

kenapa ye?




hari ni, saya bangun je tdo hati saya mcm best je..tak tau ar nape maybe tdo cukup kot. pastu ada satu persoalan yang timbul, kenapa saya kuat makan ye lepas balik cuti raya? yang ni memang kena kaji. penting ye! semalam saya makan banyak. kelmarin pun..maybe saya sedang
&^%$#*&^%$ kot.... tapi hum..macam ni cepat lah habis duit saya..
balik je cuti raya keadaan semakin huru hara. banyak sgt keje yg perlu saya settle kan. agak tekanan jgk. blum jadi wartawan lagi hum....hai sgt tidak berperikemanusiaan kepada kawan saya yang lepas tangan untuk agroup assignment itu..rasa nak tendang pastu campak kat laut..ntah2 ikan pon tak lalu nak makan.
hari tu raya best..tapi tak balik kampung pun..raya kat umah je..serunuk...!dah besar gajah ni pun dapat gak duit ghaye. itu paling penting ye..kepada abg, mane duit ghaye untuk baby..huhuhuhu

No comments: