................................

Monday, November 3, 2008

KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI

Hi, this is the first time aku nak post tentang kawan2 aku di KPT(Kementerian Pengajian Tinggi) di mana selalunya aku just ngn diorang ni je haha hum..hidup bila dah keje ni, baru tau bukan senang nak cari duit..dulu kecik2 suka ati bakar duit(main mercun, bunga api dan yg sekutu dgnnya) ha sekarang baru tau langit tinggi ke rendah..haha hum oklah, lets go through about my friends in KPT.
Ha yang paling hensem tu aku la (BOO). and the guy yang kelihatan licin tu called fadzly atau name keciknya lee..ha dia ni kira abang ar haha tapi takkan pnggil abg kot hahaha emm baru2 ni dia ada interview nak sambung master kat UPM.dia pun mcm aku gak la PKS je..susah sebenarnya nak cari keje ni..berpuluh ribu tau graduan menganggur cari keje tak dapat2..and lagi sorang tu yang less hensem dari aku tu called nizam..name rendah, zam..ha dia ni staft tetap dah kat sini..umur lebih setahun dari aku..budak pantai dalam ni..so sape yang tak reti berenang jgn pegi sane cuz nanti lemas hahaha tapi..nizam ni, reti berenang ke tak??ntah=D

-By: BOO-

No comments: