................................

Friday, November 14, 2008

tidak pernah kesal di hati


Terima kasih kepada boo yang selalu jaga saya setiap masa.
Dia adalah orang yang paling caring dan bertanggungjawab yang pernah saya kenal dulu, kini dan selamanya.
Tidak pernah sedikit pun saya kesal mengenali dia satu ketika dahulu.
Bertuah berada di samping beliau tercinta.
Semoga Allah merahmati dan memberkati hubungan cinta kami berdua. Moga hubungan kami di lindungi dan tidak goyah walaupun pelbagai dugaan perlu kami tempuh..
-
-
-
-
-

semalam merajuk dengan boo. Ada la krisis sikit harap sangat dia pujuk.
tapi tak pujuk pun. ala kadar je tak macam selalu. maybe dah give up dengan sikap saya.
saya akan berubah sikap suka merajuk saya untuk pertahankan hubungan ini.
-
-
-
-
semalam makan burger. merajuk2 pun lapar gak.
ajak rumate menuikmati burger with tea panas(buat sendiri kat bilik). after makan burger, sarah+fina+rubi ajak datang bilik mereka. Rupanya celebrate besday mereka yang kebetulan tarikh dekat2. Dapat la saya dan rumate makan kek badam huhuhu HEPI BESDAY KE 21 to SARAH, FINA and RUBI
moga panjang umur di murahkan rezeki selalu hendaknya..-
-
-
-
-
-Hari ni pergi tgk carry mark. Tak la memberansangkan sangat saya punya carry mark.
tapi still bersyukur dengan apa yang telah di kurniakan.
Moga final ni membantu untuk naikkan pointer sem ni.
insyaallah Allah itu maha adil dan pemurah.
Saya sangat berharap ponter saya setimpal dengan apa yang sata dah study and praktikkan dalam final exam ni.

-ur baby-


No comments: