................................

Friday, May 22, 2009

aku di tag qima






1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

QIMA> hehehe qima ni actually aku kenal kat blog ..salah seorang blogger yang agak kreatif. aku rajin menyinggah kat blog dia ni so lama2 kami jadi kawan blogger :)


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)


  1. suka mendiam kan diri kalo bengang
  2. suka merayap kat blog orang - tgk2 baca2 lalalala
  3. suka shopping i like.................
  4. suka tengok wayang..terutama di sponsor ya.
  5. aku suka lepak2 makan2 wah.....sebab tu aku semakin gemok okehhh...
  6. emmmmm aku suka bersiar-siar means tempat yang menenangkan aku especially aku stress cth now! aku nak gi taman weh tolong!!!!!!!!!!!
  7. aku ni jenis cepat naik hangin tambah2 waktu aku tengah kebuluran..
  8. aku agak membebel gak lah kalo boo buat apa2 yang aku rasa harus aku membebel ok..
  9. kalo aku tido, aku suka guna dua bantal utk keselesaan (perlu ke cerita?hahahaha lantak!
  10. aku suka colour yang berani..contoh,merah wah.......


4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka *alamak..aku tahu kengkawan aku sume busy...ana,syida,el,asna,sape2 jela


5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda

p/s : sori qima i jawab tag u sgt lewat..thanks for this award darling :)

BY:BABYBOO


1 comment:

Anonymous said...

hehehe,,ha,,nak kena sekeh nih,,br buat tag nih,,hahaha..:0 btw,,tq,,yep2,,saya pon ader kwn blog,,,nama dia baby,,hehehe