................................

Saturday, May 23, 2009

L O V E L Y D A Y


Baru-baru ni, hari Sabtu,16 Mei 2009 aku keje wat OT and waiting for the moment utk g lapor diri..lapor diri kat Baby tersayang ar haha=D kami berdua g shoping oye2!!!!haha bestnye hari tu..
Then, special gift untuk Baby tercinta=) Khas untuk mu=D suka x?ha kita ade Jam Couple!!oye2!!haha suka tgk baby kehepian dpt present.klakar pun ada haha tapi mmg best la=D aku suka wat surprise utk Baby cuz aku suka tgk muka dia tersurprise haha suka tgk dia gembira, senyuman dia,gelak tawa dia..sume tu buat aku rasa hepi, tenang and bahagia disamping dia..LOVE U BABY!



(hehe itam la aku..hehe emm jam aku calar ckit cuz jatuh motor..syg jam baby hadiahkan tu..aku pun hadiahkan jam yg sama dak hehe)

Kami g The Curve Damansara, best gak brandoutlet store..baju kemeja best2 dgn harga yang berpatutan and sangatlah patutnya kami shoping kat situ haha.sukanya shoping ngn baby, dia banyk idea and klakar tgk gelagat dia memilih baju haha "wah rambang mata laaa" kata beliau haha mana taknya..aku pun rambang mata..yang sampai rabun pun ade gak kat situ haha

(antara hasil-hasil dating hari tersebut=p)

By: BOO

No comments: