................................

Sunday, May 17, 2009

intern baru bermula




keje kat sini ok but biasa lah baru-baru masuk mana ada keje sgt so banyak masa aku tgk2 kakak n abg2 kat cni buat keje but aku rasa better keje kat tv9 berbanding rakan-rakan aku yg kat tv3 tu..kat tv9 kami balajar semua perkara dari mencari story untuk di buat news hingga kepada kerja2 belakang tabir like production studio and segala macam lagi..tapi macam mana pon aku still blur lagi and banyak menda yang aku harus study di sini..today ahad..aku keje but agak bosan..aku xde asgment and nak borak2 pon bakri and nanda off day..aku je intern yang keje hari ni kat tv9 news ni..aku perlu tahu banyak perkara lagi memandangkan after habis internship ni aku masuk sem semula..tapi aku lebih kepada news paper kat USM but cni aku jadi broadcast journalist (BJ) but apa2 pon belajar tu penting...ngan senior2 ni aku masih tak rapat lagi cuz baru je pon aku masuk xkan nak beria kuda kot ramah2 ngan dorang kn?aku masih tgh menyesuaikan diri di sini..hope dua bulan berlalu dengan penuh ilmu bakal aku perolehi..........hope mereka semua willing utk beri tunjuk ajar pada aku....
BY:BABY

No comments: