................................

Saturday, May 16, 2009

k e s i b u k a n h a r i s i d i a

Sejak kebelakangan ni, aku tgk baby bz sgt kt tmpat praktikal dia kat Sri Pentas Bandar Utama TV9..dia blajar setting masa tgh on line berita, setting volume ape sume tu..then dia kena buat news as assignment dia kat sana..

2nd day dia kat sana, dia g interview Tomok juara 1in a million..konon la mamat tu 1in a million kan..Sempat la Baby bergambar ngn artis2 mase interview tu dgn waajaaah terujanyaaa..takde mood aku dibuatnya tgk gmbr tu....hummmm..
Baby takde ms yang ckup untuk msj bertanyakan khbar aku walau pun tak sampai seminit pun nak taip msj tnya 'dah mkn ke?', 'ok ke ari ni kat ofis?'..itulah dia k e s i b u k a n yg sedang melanda kehidupan Baby di Damansara Utama..bila dai pegi keje, aku trasa sunyi sgt even aku kat ofis kawan2 ramai..tapi aku nak dia ada..nak always ada even jauh..

Haha tapi takpe, ari ni aku nak kuar ngn Baby=D nk g window shoping..bukan beli window erk haha



By: BOO

No comments: