................................

Monday, August 3, 2009

A.W.A.R.D by ZieLa











KoranG nampaK tak apa yg aku tayang2 tu?cuTe weh..huhuhu tu la hadiah@cenderamata yang abg amin bg waktu aku dah nak habis bertugas di TV9(praktikal jeh~) happY sgt dpt hadiah dr abg amin..ada juga kenangan nak di kenang-kenang dari sana.AcTually dah lama nak post entry ni, sejak dapat keychain ni tapi LUPA hihihi makLum la dah Last Year ni BZ memanjang dgn final projek gue...tp mkn still sempat ye! walah!~TdO je kekadang xbpe ckup celam celup je aku tDo tp tetap SOGAR!




Ok-Ok sila teKa ni apa?



SiLa SenYuM SeLebaR yg BoLeh Ye MariNa...ekaU dpT A.W.A.R.D dari Cik ZieLa kito..huhuhu SeMoGa Beliau murah rezeki kerana memberi sy award ini.Tidak luPa juga, Ucapan terima kasih kpd mak hayam besar kerana memberi komen kpd blog sy.WaLaupun ekau komen pic apak Tiri ekau totap kwn baik eden.hek3


Hari ini segala beban agak berkurang kerana berita untuk Berita Kampus Edisi kedua baru aku submit petang td = SOGAR!!!!!


Untuk Edisi ini aku diletakkan di deSk newS hiburan, agak terhibur juga lor..aku buat ulasan novel Andai iTu taKdiRnya by Siti RumiZaH, aku cover sToRy FestiVaL Kompang wilayah Utara. Disamping tu aku buat juga Rencana mengenai budaya berbasikaL di kampus kejuruteraan, berkaitan eco-Drain.Rencana ni aku buat dengan rakan wartawan aku, Encik Bakri dan Cik Iza(mak Hayam Besar) hehehe ok lah bekerja sama dgn mereka..1 kepala dong...



Notakaki : aku dah gi klinik..rasa lebih selamat! thanks boo selaku penasihat huhuhu..


BYBABYBOO






No comments: