................................

Wednesday, August 26, 2009

S E L A M A T H A R I J A D I

Ya Allah Ya Allah Ya Allah..Ya Allah..Plz let me go trough every days of my life without hurting people that I do love so much..

Plz help me Ya Allah..Give me more strengthens to make sure that the people that i love, the people that care about, the people that brighten up every single days of my life would be more happier..I just wanna make her happy..that's all...


Baby..I do admit last nite it was my bad..Seriously, abg tak lupa hari yang Special ni untuk Baby..abang tak lupa pun birthday b..

UNFORTUNATELY.....


abang betul2 tak sengaja tertido malam tadi..abang tunggu..


For those yang membaca entry ni, comment me..i know i was wrong but...I never mean it..

Di kesempatan kali ni, ank wish SELAMAT HARI JADI Ke-22 kepada Baby.Semoga panjang umur, murah rezeki, sihat sejahtera, always dilindungi Allah S.W.T...Abang always doakan yang terbaik sahaja untuk Baby..moga berkat bulan Ramadhan ni, Baby cemerlang Sem ni=D

HAPPY BIRTHDAY BABY..LOVE YOU ENDLESSLY..


By: BOO

1 comment:

violetless said...

ni blog bersama ke?hepy besday...heee..salam singgah jugak...jom follow each other yom?