................................

Thursday, August 13, 2009

Peristiwa Fever

Its been about 3weeks Baby tak sihat, sakit2 tekak and baru2 ni, Baby demam cuz kena hujan masa jual BK..news USM yg dihandle olehnya dengan rakan2 seperjuangan Mascom USM..teramatlah manjenya baby ble dia tak sihat..macam2 ragam kerenahnya bile dia demam..dia jarang demam and bila skali demam, mmg sgt lain macam sikit..so aku kena pandai jaga dia..
Unfortunately, aku ade buat salah di mana aku biarkan dia sekejab petang tu utk beriadah main bola tampar..dia tak bagi aku pegi main untuk teman dia and i just said ok.mmg cdgnya tak nak main la and just pegi court tgk orang main..then member2 ajak main kejab, aku pun main la..kat situ, team kalah kena keluar.aku main kejab konon2 kalah je, aku keluar la..tapi malangnya bile team aku asyik memang je..so..Baby agak terkilan dengan sikap aku..
Aku admit aku bersalah kat dia petang tu..bikin tak serupa cakap..aku bersalah padanya..maafkan diriku ini..huk3='(
By: BOO

No comments: