................................

Wednesday, February 10, 2010

PAKEJ = sengal-sengal ubi

Salam..

Kini, semakin hampir dengan bulan 4..kenapa bulan 4 aku fokuskan? kerna..itu bulan terakhir aku di Penang, di USM..kini aku bersama rakan2 sekuliah giat berkerja untuk final projek kami..majalah..Berita kampus..Seminar..pakej!

Dua malam bermalam di Bilik Berita menjadikan aku sengal2 ubi a.k.a MERENG..bukan la nak kata kurang rehat sangat pun, ada jugak ruang untuk aku curi-curi tido namun, yang membuatkan aku serabut otak adalah kerja lain yang menimbun..dengan latihan lesen kereta yang semakin tiba ke puncak (JPJ) Khamis ni..oh wish me LUCK!

Hanya sabar menanti hari Sabtu untuk menamatkan minggu ini dengan hati yang melonjak2 riang untuk bercuti! Akan ke Utara semenanjung minggu ini menghadiri perkahwinan sahabat sekuliah..SELAMAT PENGANTIN BARU Nurul Husna..akhirnya (^_^) harus ambil kesempatan untuk melenjan kereta baru oye!---> dengan harapan aku LULUS terlebih dahulu JPJ Khamis ni ouch!

BABY

No comments: