................................

Saturday, February 27, 2010

Sixth Sense berkempen di USM!

Salam uols...

Wah letih2! kenapa aku letih??? haaaaaaaaa sebab aku ke sana sini hari ni berKEMPEN..ahaaaaaa KEMPEN RAKAN TRAFIK a.k.a KRT adalah kempen yg di jalankan oleh pelajar tahun akhir Komunikasi major pemujukan USM.

Aku?? aku bg support la cuz kwn2 aku buat kempen ni (ok-ok padahal tujuan utama nak mai tgk sixth sense tujuan kedua baru pledge!)

Bila dah berkempen, harus juga ada hiburan kan..tara! Sixth Sense pun di dtg kan khas utk menghiburkan aku...gulp! kami :)

Kempen Rakan Trafik ni difahamkan bertujuan meningkatkan kesedaran pengguna jalanraya
berkaitan betapa peri pentingnya keselamatn ketika berada di jalanraya...


Kami pun beramai2 membuat akur janji@pledge utk patuhi peraturan

pledge aku " saya berjanji akan berhenti memandu sekiranya mengantuk" :) hehehehe hebat x aku janji?? lepas ni aku kena selalu minum kopi la uolssssss

event tu bermula 8.30 pagi dlm agenda tapi 9 lbh sebenarnya tamat jam 5.30 tapi aku chow jam 4ptg huhuhu

kwn aku dpt hamper besor gabak cabutan bertuah! apa lagi kami bakal KENDURI esok huhuhu tguuu aku weh..........nak gak!!!

ni lah rakaman foto (eceh) yg telah handset G705 kesayangan aku telah rakam kan selebihnya belum aku kutip kat kamera2 mereka-mereka lagi......(aku nak pic yg ada muka2 aku weh!)

Aku ngan kengkawan bersama Sixth Sense
we luv u all! ececeh~

Huwooooooooo

ahaaaaaaaa baju Sixth Sense mcm baju Bk aku je hahaha

Ni la hamper KENDURI

ada gak aku bergambar ngan Nabil ni pemain go-kart antarabangsa, tapi kat kamera member...hensem woooooooo
so, banner dia pon jadi lah

gadis litar ;)


Tamat!

BAByBOO

No comments: