................................

Tuesday, July 13, 2010

bernafas..


salam..lama aku xupdate blog ni tapi lagi lama boo xupdate kan?kan? see...dia mmg tau :( ok2 now nak cte pasal keje..kn aku dh bergelar wartawan..

so korg phm2 la reporter ni kecoh je sana sni tambah2 aku baru ei! helooO blur amat!


mana x blur, dlu praktikal kat TV9, broadcast journalist, pastu final project buat newspaper..alih2 keje tetibe tercampak ke magazine hiburan! owh! apakah??????? tp xpe, aku pelan2 kayuh beb!

sape yg mula2 keje trus hebat kn sah2 sama je kte semua (cewah aku xnk kalah hahahaha) <-- tutup kurungan!


keje mag hiburan ni mind set
kena tukar........huhuhuhu! harus byk idea..kena kembangkan otak aku yg sempit ni nk Pk mcm2 angle! adei............seksa den!

pape pun doakan aku tau..now aku drive ke tempat keje sendiri okeh! boo tiada di sisi :( pagi2 di shah alam kete berlambak gilerrrrrrr harus aku terketar2 tp now dh lancar!

ke mane2 dh aku bwk si puteh boo tu..harap xtersagat kete org..


pagi td huwaaaaaaaaaa aku terundur over plak terhentam tembok batu tercalar si puteh ouch! sedih sakit!
maaf boo :9 boo kata xpe, asal aku selamat n xlanggar kete org..

makasih dear..................
love u muah!

ok la nk mandi..letih plak td teman alin g photoshoot raya..now nk ressssT~ ^_^ bubaii!

2 comments:

Hasnah said...

nasihat ur boo same dgn nasihat abah asna msa mula2 dpt lesen kete dlu. Bia langgar tembok ke tiang ke ape. yg pasti jgn langgar kete org n lgar org. Motor pun xley. hehehe

BABYBOO said...

hahaha sama! huwaaaaaaaaaaa takut kn asna~