................................

Thursday, July 29, 2010

Ke Jalanmu...

Ya Tuhan..kau bantu aku..kau lindungi aku..kau permudahlkanlah segala urusanku..kadang2 aku rasa tidak adil, namun berdosa untuk aku pertikaikannya..

Mungkin kealpaan aku kadang kala, membuatkan hidupku susah..

Ampunkan aku Ya Allah...

Tapi kenapa org yang tak solat, terpesong dr akidahmu menindas hambamu yang sentiasa mengingatimu ini?

Adakah ini balasan dari dosa kecilku Ya Allah? jika benar, ampunilah dosa2 lalu ku...

Sesungguhnya hanya padamu aku memohon, mengadu dan meminta..Kau tenangkan hidupku..

Jika ini tidak layak buatku, kau tunjukkan jalan untuk aku kembalu ke jalanmu..untuk kau sayangi aku..

Berika aku cahayamu..sesungguhnya aku xsekuat mana..sesungguhnya aku sgt lemah di antara yang lemah....

BABYBOO

No comments: