................................

Friday, April 4, 2008

minggu exam tiba


"MINGGU EXAM DAH TIBA"
Alamak exam makin dekat dengan aku tapi aku adoi...ngucap marina,blaja..blaja..blaja..rajin..rajin..rajin..chayork!!chayork!!makin hari makin xbermaya(huhu ayat..) pagi tadi aku pegi study group maa..cewah hakhakhak







dekat 4jam aku betapa dgn bebudak kos aku dlm bilik tuto 2,beku(aku xtahan sejuk kulit nipis)kami dapat soalan ramalan 14 tp budget kuar 4 je,tu yg semangat skor tu..tapi aku relaks2 je wkt discuss tak mcm sorg mamat ni,semangat je..tapi bila org xnak amik idea dia,dia berdiri terus memberi hujah2 kukuh(ntah ape semangt puja yg tok nenek dia sematkan aku pon xtau)agk kuwang ajor gak ar..aku pukul kang senget!!(dgn nada yg sgt sinis ye) aku start exam 8hb ni..huhuhu agak berdarah nak cover semua topik sebab b4 ni sgt main2 wkt study jadi bak kata pepatah"sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian xguna"

huh..........................................................(mengeluh panjang) tetibe lapar plak(jauhnye lari dr perbincangan marina oit)sedapnye kalau dapat makan chicken chop kan boo?hehehe bila nk dtg usm blanje? lapar ni...nyum...nyum...abang..nti kita g amam sama2 tau..rindu sgt"

"lazatnya makanan tersebut huhuhuhu"


"aku amat menggemarinya"


tadi kwn aku dtg,gtau esk asgment kuar ajak g amik kat lecturer room..agak berdebar gak ar aku,jiwa kacau hahaha takut asgmnt xsupport,xdpt tlg..hope everything ok :) ~~~esk ada study group lagi la..tapi ptg plak,xla sejuk sgt aku membeku dlm bilik tu nti yes!!semangat..emm kwn2...tetibe teringat kwn aku yg bergaduh xbertegur sape punca roti cnai je,salah faham yang amat serius...actually dorg roomate tp xbercakap,xbersemuka dah dkt smggu dah.b4 this ktorg,aku,A,B n C sgt close tapi bila A n B gduh,tinggal aku n C je ke mane2 pon.bosan gak berdua je tp "berdua lbh baik" bak kata acha..hunga..hunga.
aku penah ada kisah dengan lagu acha ni.Ada girl ni mintak boo aku mainkan lagu "berdua lebih baik" untuk dia.pala otak dia,aku ni dok tercegat sape?batu yg tuli?aku mmg xleh dgr lagu tu sampai skang even boo aku xmainkan pon lagu tu.sayang boo pndai jaga hati baby ni ha hehe suka!suka!
- by ur baby-


"Ni la kengkawan aku.."





"iza,nadia,fiza n aku"


"fiza,nadia,iza,aku n ida"

Iza,nadia n aku

ni la geng aku huhuhu atas tu gambar waktu buka puasa sem lpas..tu yang agak ayu semacam je sume hakhakhak..we all sume 1 kos,mascom kat USM penang.

Tidak lupa kepada sayangku 'boo'







semoga ikatan cinta kita berkekalan boo..b nk boo selalu ada temani b..boo jgn nakal2 sgt yek,study tau jgn asyik tido hehee selamat berkonvo tahun ni untuk boo tersayang..moga mendapat sejuta keredhaan dan keberkatan dalam hubungan kita.(waktu ni boo tgh tdo nyenyak)
-ur baby-

No comments: