................................

Friday, April 18, 2008

hoorey!!!habis paper


Hoorey!!!!!!habis dah paper saya hari ni.Saya sangat lega n seronok but...but rumate saya sangat sedih sebab dia last day kat sini.Lepas ni beliau dah tak dapat title student lagi. Tapi xpe rumate,keje nanti jadilah pekerja contoh yang di segani hehehe.Rumate tgh pergi BJ ni beli something. Dia balik lusa maybe..tak gitu rumate?Saya balik pagi esok. Ni tgh tunggu boo datang n mlm ni dia tido sini.Sangat gumbira tapi dia tak sampai lagi la..Pasni mesti rindu kat bilik ni cuz 2 sem duduk bilik yg sama(bilik yg saya duduk sekarang but last day). Next sem dah tak sama dah mybe bilik lain,rumate lain argh sangat rindu waktu sepanjang sem ini.Pejam celik dah setahun saya jadi warga USM ni rupanya.



Pasni start la cuti sem yang panjang. Ingat nak cari keje la kat area umah sepanjang cuti ni(kalo ada org nak amik la kan) duduk rumah pun buhsan juga cuz adik-adik semua still sekolah lagi.Boo plak cuti kejap je study week.Yeehaa!!pasni padan muka boo plak final exam hehehe.... Sangat azab tau boo tapi pape pun Chayork untuk boo!!


Sekarang ni time mengemas n mengosongkan bilik(biase le dok hostel) so,sangat penat n melecehkan tgk kotak-kotak n beg-beg baju bergelimpangan.Kena kemas before matahari terbit esok tapi sangat malas nak sambung mengemas kerana sudah pening tgk keadaan bilik yang macam reban kambing..jab lagi la sambung mengemas kotak..(sambil melepak menghiburkan hati) Lepas ni tak dapat jumpa kawan-kawan hampir 3 bulan mesti sangat rindu even sem depan dapat jumpa lagi cuz before this berkepit je gi makan sama-same,gi mane-mane semua together(kata kawan baik) kawan saya si iza tu lagi la rindu tangkap gambar dengan dia nanti(dia berjangkit dengan saya gila bergambar dan kebanyakkan gambar tangkap sendiri huakakaka) nak sambung mengemas barang-barang.
p/s : sangat terasa hati dengan abah saya yang tak call pun tanya nak balik bila..waktu exam pun tak call wah sangat sedih dah la 2 bulan tak balik rumah before this.boo..miss u cepat2 la dtg..

No comments: