................................

Tuesday, April 15, 2008

hari semakin berlalu

Actually,bukan la ape sgt berdebarnya just memikirkan paper 17hb ni yang amat kronik.Tersangat la tak dapat bayangkan soalan ape yg bakal membunuhku nanti(dah la lecturer ni lain macam sikit,agak semangat merepek) sesungguhnya terpaksa gak meredah paper ni dgn penuh tawaduk.yelah take care,ayat bapak kwn aku tiap kali bg mesej.(agak tiada kaitan di sini)arini sangat bosan dari bangun tido until dah nak tido balik dah malam ni. Tiada sesuatu yang menghiburkan today.....WHY???????

KENAPA SAYA BOSAN!!!!!


aku yang kebosanan

  • kerana boo asyik tengok movie dengan kawan2 dia lalu meminggirkan baby nya seketika
  • rumate keluar pergi surver tempat praktikalnya dan belajar cara-cara nak naik bas untuk ke destinasinya(agar mudah nanti)
  • kawan2 yang selalu lepak bersama ada paper today,so tak dapat nak lepak bersama(di bilik sambil makan mentos) kerana mereka pening dengan paper mereka tadi.
  • makan makanan yang sama je yang di jaul di cafe tidak kira sama ada turun pukul1,2,3,4,5,6,7,8,9 atau 10pm makanan tetap yang sama sahaja di jual.
  • Tidak dapat merealisasikan niat bersama rumate untuk ke karaoke kerana dalam proses penjimatan terhebat(rumate dah lepas proses ni,I pulak ganti)
  • terasa berada di tengah2 padang apasir yang kontang takde orang cuz ramai budak gi exam today,tinggallah aku sorang2 kat blok ni(agak berdebor jugak bunyi air pon aku dah berdebar cuz gile sunyi)
  • kena study for 17hb paper n subjek tu tersangat lah banyak bacaan membuatkan aku nak turun tingkat 7 dari tingkap.
  • kena mengemas barang untuk masukkan ke dalam store before balik 19hb ni.(paling tak suka memindahkan barang kerana sangat leceh)
  • apabila timbang berat badan ianya masih sama malah makin bertambah(tapi kurus-kurus sangat pun tak lawa bak kata rumate macam bini popai dah la aku tinggi)
  • mata aku yang cantik ni tibe-tibe bengkak sebelah akibat serangan binatang atau aku sendiri pun tak tau tapi hakikatnya ianya sakit dan amat tidak menyelesakan ku huhuhu..
  • hari yang bosan kerana aku terpakse lunch sorang-sorang tadi kerana kawan2 sibuk dengan komitmen masing-masing huk.

"4 hari lagi bersama rumate"



Masuk hari ni,tinggal 4 hari lagi je aku tinggal dengan rumate aku memandangkan yang dia dah nak habis blajar and masuk ke alam pekerjaan.Hope pasni dia dapat kerja yang bagus-bagus and lebih happy selalu wish u all da best erk rumate!(nanti tak dapat dah paw nescafe rumate and makan burger together) rumate selalu memberi pendapat nya if aku gaduh dengan boo..


BEBERAPA PERKARA TENTANG AKU n RUMATE

  • selalu ajak beli burger together (if aku kenyang pun dia akan ckp 'rumate tak nak ke?jomr..')
  • penah call McD delivery n makan together kat lantai berjemaah
  • 'nampak semak tak rambut belakang' (even sampai skang aku tak paham maksud semak itu)
  • sepanjang duduk sebilik,3 kali tukar handsetpegi beli handset baru together sambil mensuggest rumate beli handset itu(yang hingga kini tak rosak2 n hope takkan rosak sebab rumate sgt bangga dgn handste beliau itu)
  • tengok StepUpTo Street sama-sama (termalu sebab seat..ingat tak rumate?)
  • melakar gambar perut(tak penah dapat rumate yang menggambarkan rajah perut dgn tgn)
  • semangat makan chicken chop kat 'khalel' even waktu tu tgh hujan(berpayung untuk ke destinasi)
  • beli ubat nyamuk n memasangnya di bilik tanpa ragu-ragu(dia suka bau ubat nyamuk cuz feel suasana kampung)
  • tengok AF together n mengkritik bersama every week but pasni tak dapat tgk bersama lagi(lastweek last time)selalu pinjam laptop rumate untuk buat kerja tapi pasni tak dapat pinjam lagi
  • rumate akan nangis tiap kali tengok cite 'Thank You'
  • rumate membawa budaya baru kepadaku iaitu budaya makn kuaci..yg tak dapat ku lupa sampai ke anak cucu hehehe
p/s: hope rumate tak lupa kat rumate terakhir di USM ni ye..nanti rumate keje kat penang,kita kuar sama2 ye..jgn sedih-sedih sampai dgr lagu cina tak paham maksud pun sedih huhuhu


by,
-ur baby boo-



No comments: